Dacă până acum câțiva ani consumatorii se deplasau în magazinele fizice pentru a vedea și analiza produsul pe care doreau să îl achiziționeze, în prezent tot mai multe persoane iau decizia de cumpărare în baza informațiilor găsite pe Internet despre acel produs. În ultimii ani, statisticile ne arată că majoritatea celor care fac cumpărături online […]

Continue reading

Black Friday este de departe cel mai aşteptat eveniment de cumpărături atât din România, cât şi din întreaga lume. În calitate de comerciant, în această perioadă aglomerată poţi strânge foarte multe nemulţumiri din partea clienţilor, care cel mai probabil se vor materializa în review-uri negative. Cum poţi să eviţi acest lucru? – Trebuie să fi […]

Continue reading

          Atât clienții (consumatorii), cât și firmele își doresc să citească/să primescă feedback de calitate. Feedback-ul de calitate este definit prin trei caracteristici principale: este detaliat, constructiv și politicos. Recomandări pentru a scrie un review de calitate. Oferiți un feedback util și constructiv              Un review […]

Continue reading

Ați cumpărat recent un produs sau un serviciu? Ați mers recent la mall, restaurant sau în vacanță? Atunci vă invităm să împărtășiți experiența avută pe https://ratingview.ro/ ! Scriind review-uri pe Rating View, îi veți ajuta pe ceilalți consumatori să ia decizii mai bune și mai informate atunci când doresc să cumpere ceva. În același timp, […]

Continue reading
Black Friday Ratingview

Black Friday, Vinerea Neagră, Vinerea Reducerilor sau Vinerea Neagră a Reducerilor- cel mai așteptat eveniment dedicat cumpărăturilor, ofertelor și reducerilor sau ziua cu cele mai mari reduceri din an. Fenomenul Black Friday a luat naștere în anii ’60, în Statele Unite ale Americii, iar în anul 2011, conceptul a fost adus și în România (de […]

Continue reading

Piața de e-commerce din România a prins contur în ultimii ani. Conform unui studiu realizat la finalul anului 2018 (GPeC și ARMO), piața de e-commerce a reprezentat 8% din total retail, adică 3,5 miliarde euro (din total retail de 45 miliarde euro), în creștere față de anii precedenți- 5,6% în anul 2017, 4% în anul […]

Continue reading

© www.ratingview.ro