Atât clienții (consumatorii), cât și firmele își doresc să citească/să primescă feedback de calitate. Feedback-ul de calitate este definit prin trei caracteristici principale: este detaliat, constructiv și politicos.

Cum sa scrii un review de calitate

Recomandări pentru a scrie un review de calitate.

  • Oferiți un feedback util și constructiv

             Un review bun trebuie (să aducă plus-valoare utilizatorilor și) să ofere o imagine de ansamblu asupra experienței de cumpărare/companiei/produselor și serviciilor unei companii. Precizați care au fost punctele forte (ce v-a plăcut) și punctele slabe (ce nu v-a plăcut) ale experienței voastre și nu vă sfiiți să faceți recomandări firmei. Dar nu uitați să păstrați un ton prietenos!

  • Oferiți cât mai multe detalii

             Nu vă concentrați doar pe un singur element (majoritatea clienților se axează pe calitate și/sau livrare), ci încercați să oferiți cât mai multe detalii (ca de exemplu, raportul calitate-preț, modalitatea de efectuare a plății, returul produsului, garanție și service, suportul telefonic/ online, ușurința/ dificultatea utilizării site-ului, carduri cadou & vouchere, etc.) pentru ca review-ul vostru să fie înțeles cât mai bine de către ceilalți utilizatori.

            Review-urile de genul: „calitate”, „profesioniști”, „recomand”, care nu sunt însoțite și de alte informații/detalii creează o imagine ambiguă, și nu oferă un feedback (foarte) util nici celorlalți utilizatori (nu îi ajută să ia o decizie de cumpărare informată), nici companiilor (pentru a-și putea îmbunătăți produsele și serviciile).

            Nu există o regulă de scriere a unui review, dar cu cât oferiți mai multe detalii, cu atât review-ul vostru este mai util pentru ceilalți.

  • Fiți sinceri, prietenoși și politicoși!

            Vă sugerăm să descrieți propria experiență în mod sincer.

            Rating View nu moderează review-urile înainte de a fi postate (ci le postează automat). Avem încredere că utilizatorii Rating View au intenții bune.

            Dacă ați avut o experiență negativă, vă recomandăm să adoptați un ton cât se poate de calm și să oferiți cât mai multe detalii referitoare la experiența avută. În felul acesta, firma în cauză ar putea să încerce rezolvarea problemei mult mai repede.

            Așadar, fiți prietenoși și politicoși! Sunt mai multe șanse ca aspectele semnalate să fie remediate.